top of page
Uitgelichte berichten

mijn eigen MAGAZINE

Wat een werk.

Met dit project ben ik eigenlijk het langst bezig geweest van al mijn projecten tot nu toe. Ik vond het zo gaaf om te maken. Het was wel erg moeilijk, we moesten namelijk leren werken met indesign. Dit kende ik nog helemaal niet dus ik heb veel thuis moeten oefenen.

Het eindresultaat ben ik zelf heel blij mee. Ik vind het vooral leuk dat ik echt elk ding erin geheel zelf heb gemaakt en bedacht. Er komen stukken in terug van mijn eerdere projecten en ook van waar ik toen mee bezig was. Eigelijk is het in het kort samengevat wat ik allemaal tot nu toe heb geleerd.


Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Instagram - Black Circle
  • Snapchat - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
bottom of page